NC750X - 2016

ERŐS ÉS BÁTOR

Az NC750X-et erőteljes, gyönyörű idomzat és továbbfejlesztett műszakiság repíti előre az idei évben. A módosított, még hatékonyabb, 745 köbcentis erőforrás, a hosszú rugóutakkal felvértezett futómű és a duplakuplungos automatikus váltó páratlanul kényelmessé teszi a motorozásokat.

A kaland nem egyszerű utazás, hanem tudatállapot

Mi vár az út végén? Mit találok a sarkon túl? Mit rejt a hegy túloldala? Maradjon kíváncsi, a többit bízza az NC750X-re!
MŰSZAKI ADATOK

RÁD VÁR AZ EGÉSZ VILÁG

Az NC750X segítségével felfedezheti az ismeretlent.

A kompakt, strapabíró és erős NC750X nyergében kényelmesen és stílusosan ismerheti meg a világ minden zugát. A magas üléspozíciónak, a könnyű kezelhetőségnek és a nyomatékban gazdag erőforrásnak köszönhetően nincs olyan helyzet, amiben ne lenne ideális partner. Különleges képességei mellett környezetbarát mivoltára is büszke lehet, hiszen keveset fogyaszt, megfelel az EURO4-es környezetvédelmi előírásoknak, szén-dioxid-kibocsátása pedig csupán 81 g/km.

MULTIFUNKCIÓS, FOLYADÉKKRISTÁLYOS KIJELZŐ

Az NC750X műszeregysége vibráló színekben pompázik és a motorozási stílusnak megfelelően változtatja a tónusokat.

Amellett, hogy a - korábbinál nagyobb és fényesebb - LCD megjeleníti az olyan alapadatokat, mint a sebesség, az üzemanyag-fogyasztás vagy a markolatfűtés hőmérséklete, arra is képes, hogy a motor aktuális állapotának megfelelően változtassa színeit.

A pilóta öt lehetőség közül választhat

DCT, Gear, Rev, Eco és Shift – ezek az üzemmódok tulajdonképpen színösszeállítások, a tónusok pedig többek között arról tájékoztatják a vezetőt, hogy milyen fokozatban van a váltó, mekkora a fordulat, mennyire üzemanyag-hatékony a motorozási stílus stb-stb. Ennél biztonságosabb módja aligha van a menetadatok megismerésének...

ÉLVEZZE AZ UTAT

Csodálja nyugodtan a tájat! Az NC750X különleges, duplakuplungos automatikus váltója kapcsolgat Ön helyett.

A DCT jóvoltából megdöbbentően kifinomult az NC750X működése, hiszen a váltások között nem szakad meg az erőleadás. Ez a hétköznapi ingázásnál és a hétvégi kalandozásoknál is hatalmas könnyebbséget jelent. A rendszer három üzemmódot kínál fel a pilótának, közöttük az S, azaz Sport állást, amelynél még harapósabbá válik motor.

Tökéletes kontroll

Az új DCT erőátvitel egyik legfőbb hozománya a dőlésszögszenzor, hiszen a vezérlőelektronika immáron a motor helyzetének függvényében szabályozza a váltó működését. Ez azt jelenti, hogy mindig az aktuális terepnek megfelelően adja le a forgatónyomatékot és jelentősen megkönnyíti a motor irányítását a meredek lejtőkön.