CRF250R - 2016

FOKOZOTT TELJESÍTMÉNY

KÉZNÉL VAN AZ ERŐ

SZEMÉLYRE
SZABOTT
PRECIZITÁS

A versenyzés egyet jelent a fejlődéssel

Bizony, a CRF250R-t nem volt könnyű továbbfejleszteni, de azért versenyzünk, hogy egyre jobbá, hatékonyabbá váljunk... A 2016-os modellváltozat a HRC versenycsapat legújabb fejlesztéseivel, azaz még erősebb motorral és még precízebb futóművel folytatja pályafutását.
  • VEZETŐI ENGEDÉLY

    A2

  • KÜLÖNFÉLE SZÍNEKBEN

    1 színek

TEKINTSE MEG A MŰSZAKI ADATOKAT!

TELJESÍTMÉNY

Érezze a különbséget!

Nagyobb teljesítmény és forgatónyomaték - a 2016-os CRF250R még erősebbé vált. Átprogramoztuk a PGM-FI Dual Fuel névre keresztelt elektronikus üzemanyag-befecskendezőt és lecseréltük a gázmarkolat visszahúzó-rugóit. A 249 köbcentis, négyszelepes Unicam® erőforrás hatékony gázcseréjéről ezentúl nagy átmérőjű kipufogórendszer gondoskodik, így még lendületesebben gyorsíthatsz ki a kanyarokból.

KÉZNÉL VAN AZ ERŐ

A CRF250R erejét minden eddiginél könnyebb átvinni a talajra.

A Honda által fejlesztett, három állásban használható, kormányról vezérelhető teljesítményszabályozóval (Engine Mode Select Button - EMSB) mindig az aktuális viszonyokhoz igazítható a motor viselkedése. A pilóta három üzemmód közül választhat: Standard (alapbeállítás), Smooth (kifinomult) és Aggressive (aggresszív), ezek alapján változtatja a befecskendezést és a gyújtást a vezérlőelektronika. Ezentúl rajtad áll, hogy milyen legyen a CRF!

JÁTÉK A LEVEGŐBEN

A pálya minősége percről percre változik, de a minden paraméterében állítható Showa futómű könnyedén igazodik a legmostohább körülményekhez is.

A három légkamrás (Triple Air Chamber - TAC), eltérő funkciójú (Separate Front Function), levegős (AIR), precízebben beállítható első teleszkópokat (SFF-AIR-TAC) kifejezetten a CRF250R-hez fejlesztette a SHOWA, alkalmazásukkal 1,3 kilóval csökkent a rugózatlan tömeg. Ez a legmodernebb teleszkóp-konstrukció, ami létezik, felépítéséből fakadóan lehetővé teszi, hogy a levegőkamra a bal rugóstagba kerüljön, ezáltal még jobb legyen a súlyelosztás a két oldal között. Ezt bizonyítja, hogy a bal és jobb teleszkóp között mindössze 800 gramm a különbség, még könnyebben kezelhetővé, illetve felhasználóbarátabbá vált tehát a CRF250R.

Személyre szabott gurulás

A minden paraméterében állítható első villa jobb oldali teleszkópja a rugó-előfeszítést és a húzócsillapítást szabályozza, míg a patron nélküli, levegőt összepréselő lengéscsillapító a kiegyensúlyozott viselkedésért, a pontos úttartásért és a bukkanókra adott szupergyors válaszokért felel. A bal teleszkópban kialakított három kamra a „rugózás” feszességét szabályozza: a Balance (egyensúly) a kis, az Inner (belső) a közepes, az Outer Cylinder (külső henger) pedig a teljes összenyomódásnál jut szerephez.