NC750S - 2016

SZABADSÁGHARCOS

Még sportosabb, még szebb és még barátságosabb - a csupasz gépek táborába sorolható NC750S kiváló választás azok számára, akik a hétköznapokon is szeretnek sportosan motorozni. Csavarja meg a gázmarkolatot, és lépjen meg a problémák elől!

Kiemelkedő teljesítmény három változatban

Az NC750S a kis tömeg, a felhasználóbarát viselkedés és az átütő erő tökéletes egyvelege - ez a Honda-féle hatékonyság.
MŰSZAKI ADATOK

MOTOROZZ A MAGAD ÚTJÁN!

Emelje magasabb szintre az ingázás élményét!

Az átdolgozott, 745 köbcentis erőforrás még erősebb lett, dinamikusabban gyorsít, s - az alsó és középső fordulatszám-tartományban egyaránt - bőséges nyomatékkal kényezteti gazdáját. Átütő teljesítménye ellenére üzemanyag-fogyasztása rendkívül alacsony, károsanyag-kibocsátása pedig az EURO4-es környezetvédelmi előírásoknak is megfelel (a C02-kibocsátás 81 g/km). Mindent egybevetve: kiemelkedő teljesítmény kedvező áron.

MULTIFUNKCIÓS, FOLYADÉKKRISTÁLYOS KIJELZŐ

Az NC750S műszeregysége vibráló színekben pompázik és a motorozási stílusnak megfelelően változtatja a tónusokat.

Amellett, hogy a - korábbinál nagyobb és fényesebb - LCD megjeleníti az olyan alapadatokat, mint a sebesség, az üzemanyag-fogyasztás vagy a markolatfűtés hőmérséklete, arra is képes, hogy a motor aktuális állapotának megfelelően változtassa színeit.

A pilóta öt lehetőség közül választhat

DCT, Gear, Rev, Eco és Shift – ezek az üzemmódok tulajdonképpen színösszeállítások, a tónusok pedig többek között arról tájékoztatják a vezetőt, hogy milyen fokozatban van a váltó, mekkora a fordulat, mennyire üzemanyag-hatékony a motorozási stílus stb-stb. Ennél biztonságosabb módja aligha van a menetadatok megismerésének...

ÉLVEZZE AZ UTAT

Csodálja nyugodtan a tájat! Az NC750S különleges, duplakuplungos automatikus váltója kapcsolgat Ön helyett.

A DCT jóvoltából megdöbbentően kifinomult az NC750S működése, hiszen a váltások között nem szakad meg az erőleadás. Ez a hétköznapi ingázásnál és a hétvégi kalandozásoknál is hatalmas könnyebbséget jelent. A rendszer három üzemmódot kínál fel a pilótának, közöttük az S, azaz Sport állást, amelynél még harapósabbá válik motor.

Tökéletes kontroll

Az új DCT erőátvitel egyik legfőbb hozománya a dőlésszögszenzor, hiszen a vezérlőelektronika immáron a motor helyzetének függvényében szabályozza a váltó működését. Ez azt jelenti, hogy mindig az aktuális terepnek megfelelően adja le a forgatónyomatékot és jelentősen megkönnyíti a motor irányítását a meredek lejtőkön.